Vi tillbringade veckoslutet 10-12 februari i Stockholm, mest för att se musikalen ”The Book of Mormon” på Kina-teatern. Föreställningen var väl värd resan och vi hade mycket trevligt.
På tågresan till och från Stockholm, och under vår sightseeing runt om staden, filmade jag det du kan se i det här klippet.
Nöjen & Kultur, Stockholm, Södermanland
Kontaktuppgifter
GPS
59.329488849853, 18.068405133006
